Klockrent samarbete med Garmin

Spelarföreningen och Garmin inleder samarbete för att ge medlemmarna mervärde och rabatterade priser på utvalda produkter ur Garmin sortimentet.

För dig som medlem i Spelarföreningen innebär det att du till förmånligt pris kan köpa ”hälsotech”-produkter som kan underlätta för dig att förstå din kropp och prestation även utanför fotbollsplanen.

I utbudet finns exempelvis klockor och GPS/pulsband i varierande utföranden och prisklasser.

För att ta del av rabatterna och handla till bättre pris hos Garmin loggar du in på din Spelarföreningens sida via Svenskalag appen.

Ladda ner appen Svenskalag till din mobil och sök fram Spelarföreningen Fotboll i Sverige. Där loggar du in med det användarnamn och lösenord du fått från oss, saknar du dina inloggningsuppgifter skriv ett mail till oss så skickar vi ut det igen. I appen hittar du ditt ”digitala medlemskort” där aktuella rabatter och erbjudanden listas.

Nedladdning i App Store

Nedladdning i Google play